METAXAS LINE INFOGRAPHICS. Tο μεγάλο τεχνικό έργο της «Γραμμής Μεταξά» με αριθμούς και μεγέθη.

  • Περίοδος 1937-1940
  • Δαπάνη 1,5 δισεκατομμύριο τοτινές δραχμές (η σημερινή ισοδυναμία των οποίων μπορεί να κυμαίνεται από 2 έως 20 τρισεκατομμύρια δραχμές, ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίον θα βρεθεί η αντιστοιχία).
  • Σύνολο ημερομισθίων 3.000.000
  • Μήκος υπογείων στοών 24.000 μ.
  • Μήκος υπογείων καταφυγίων 13.000 μ.
  • Υπόγειες και επιφανειακές εκσκαφές 900.000 κυβ. μ.
  • Τσιμέντο (ειδικό 500 χγ/εκ2, και κοινό) 66.000 τόνοι
  • Σκυροδέματα (οπλισμένα και άοπλα) 180.000 κυβ. μ.
  • Σιδηροπλισμός 12.000 τόνοι
  • Σωλήνες αερισμού 17.000 μ.
  •  Σωλήνες ύδρευσης 75.000 μ.
  • Σωλήνες αποχέτευσης 24.000 μ.

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΤΑΣΙΟΣ (Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ) : «Κάθε σύγκριση με τον υπόγειο σιδηρόδρομο των Αθηνών ή μ’ οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο τεχνικό έργο, κάνει τον θαυμασμό-μας να μεγαλώνει για το επίτευγμα εκείνο – ιδίως αν ληφθεί υπόψη η διασπορά του έργου σε δυσπροσπέλαστα βουνά, οι δυσμενέστατες καιρικές συνθήκες (και το κράτος δυσάρεστων πολιτικών συνθηκών). Κι όμως, το δημόσιο αυτό Έργο πραγματοποιήθηκε φτηνά, σωστά και γρήγορα».

ΠΟΥ : Στοά οχυρού Ρούπελ
ΠΟΤΕ : 12,13 Μαΐου 2018
ΩΡΕΣ :  10:00 – 16:00